Technické údaje parního automobilu Adamov-Garrett:
Motor: parní stroj se dvěma ležatými válci v jednom bloku
Průměr válců:
114 mm
Zdvih válců: 190 mm
Obsah válců: 2 x 39 litrů
Počet otáček motoru: 500-800/min
Výkon motoru: 70 HP
Pístový rozvod: systém "Joy"
Kotel: vodotrubný s předehřívačem
Provozní tlak: 17,5 Atm
Výhřevná plocha kotle včetně předehřívače: 7,8 m2
Roštová plocha: 0,4 m2
Druh paliva:
uhlí, koks
Obsah uhelníku: 200 kg
Předehřívač vody: zahřívání výfukovou parou
Napájení zařízení: ssací injektor a napájecí pumpa
Přívod páry:
ventil s jemným regulováním přívodu
Obsah vodní nádrže: 800 litrů
Převod síly: rychlostními koly, differenciálem a řetězovým převodem na zadní kola
Rychlostní skříň: na rámu vozu
Počet rychlostních stupňů: 2
Řazení převodů: pákou uprostřed kabiny
Uložení volantu: na pravé straně vpředu
Počet sedadel: 2 (pro řidiče a topiče)
Kola:
4 ocelolitinová s plnými obručemi
Rozměr oráfování: přední 850x160 mm / zadní 1050x140 mm
Počet obručí na zadním kole: 2
Vzdálenost náprav: 3100 mm
Rozchod kol předních i zadních:
1600 mm
Přední a zadní pera náprav: podélná
Brzdy a jejich druh: ruční, nožní (vnitřní čelisťové na zadních kolech)
Typy karosserií pro dopravu nákladní:
plošinová, pevná skříňová nebo sklopná
Délka karosserie od příčné stěny k zadním bodům chassis: 4360 mm
Šířka karosserie: 2200 mm
Ložná plocha: 9,5 m2
Nosnost: 6000 kg
Největší délka vozu: 6310 mm
Největší šířka vozu: 2200 mm
Největší výška vozu: 2750 mm
Výška rámu nad zemí: 1050 mm
Nejnižší bod vozu od země: 300 mm
Váha chassis: 6000 kg
Poslední úprava
01.06.2002
Copyright: (C)2001-2002 Dalibor Feuereisl
Pokud by byl někdo z Vás schopen podat další informace výrobního i technického charakteru, případně dobové propagační a obrazové materiály, kontaktujte mne, prosím ...