Garrett 6-ton 1924-1927

Technické údaje parního automobilu Adamov-Garrett:

Motor:
  parní stroj se dvěma ležatými válci v jednom bloku
Průměr válců:   114 mm
Zdvih válců:  190 mm
Obsah válců:  2 x 39 litrů
Počet otáček motoru:  500-800/min
Výkon motoru:  70 HP
Pístový rozvod:  systém "Joy"

Kotel:  vodotrubný s předehřívačem
Provozní tlak:  17,5 Atm
Výhřevná plocha kotle včetně předehřívače:  7,8 m2
Roštová plocha:  0,4 m2
Druh paliva:   uhlí, koks
Obsah uhelníku:  200 kg
Předehřívač vody:  zahřívání výfukovou parou
Napájení zařízení:  ssací injektor a napájecí pumpa
Přívod páry:   ventil s jemným regulováním přívodu
Obsah vodní nádrže:  800 litrů

Převod síly:  rychlostními koly, differenciálem a řetězovým převodem na zadní kola
Rychlostní skříň:  na rámu vozu
Počet rychlostních stupňů:  2
Řazení převodů:  pákou uprostřed kabiny
Uložení volantu:  na pravé straně vpředu
Počet sedadel:  2 (pro řidiče a topiče)

Kola:   4 ocelolitinová s plnými obručemi
Rozměr oráfování:  přední 850x160 mm / zadní 1050x140 mm
Počet obručí na zadním kole:  2
Vzdálenost náprav:  3100 mm
Rozchod kol předních i zadních: 1600 mm
Přední a zadní pera náprav:  podélná
Brzdy a jejich druh:  ruční, nožní (vnitřní čelisťové na zadních kolech)

Typy karosserií pro dopravu nákladní:   plošinová, pevná skříňová nebo sklopná
Délka karosserie od příčné stěny k zadním bodům chassis: 4360 mm
Šířka karosserie:  2200 mm
Ložná plocha:  9,5 m2
Nosnost:  6000 kg

Největší délka vozu:  6310 mm
Největší šířka vozu:  2200 mm
Největší výška vozu:  2750 mm
Výška rámu nad zemí:  1050 mm
Nejnižší bod vozu od země:  300 mm
Váha chassis:  6000 kg

Úvodní strana
Today logo
E-mail

Poslední úprava
01.06.2002

Copyright: (C)2001-2002 Dalibor Feuereisl

Nahoru

Pokud by byl někdo z Vás schopen podat další informace výrobního i technického charakteru, případně dobové propagační a obrazové materiály, kontaktujte mne, prosím ...

Zrestaurovaný vůz Garrett 6-ton Michaela Walterse