1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
513
516
517
518
519
520
521
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
546
547
548
549
550
551
552
553
554
555
556
557
10535
10533
10534
10536
10538
10543
10541
10501
16738
16746
16753
16754
16752
16751
10521
16756
16750
16758
10515
10510
10517
10522
10520
10542
10544
10585
10584
10587
10540
10583
10604
10603
10605
10606
10539
10612
10610
10518
10507
16717
16718
17055
17068
········
16762
17066
16761
16757
········
17067
17069
10483
10486
10487
10493
10491
10589
10596
10590
10595
10593
10586
10591
10592
10594
10597
10588
10598
10599
10600
10601
10602
10609
10608
10611
10607
10519
16265
10480
10·····
16256
Sentinely vyrobené v Československu v letech 1925-1935
Takto označené vozy jsou, pokud jest nám známo, vyřazeny z provozu a rozebrány na součásti.
Takto označené vozy se nalézají mimo ČSR.
Takto označené vozy jsou doposud v našem majetku.
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
558
559
560
561
562
563
564
565
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
541
542
383
384
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
566
567
568
569
570
571
572
573
574
575
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
591
592
593
594
595
Zpracováno podle originální tovární dokumentace v roce 1998.
Copyright: (C)2000-2002 Dalibor Feuereisl
Poslední úprava
06.08.2002
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
4 - 5 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
16722
16711
16712
G16713
G16714
16715
G16716
16723
16727
16725
10615
16731
G16732
G16730
G16734
16735
16743
16737
16738
16744
10475
10477
10478
10481
10620
10479
10482
10485
10488
10484
10489
10492
10490
10495
10496
10497
10494
10499
10500
10502
10503
10504
10505
10622
10498
10516
10509
10476
10508
10511
10513
10514
16719
16728
16726
16733
16710
16745
16748
16739
16749
16759
G16763
16755
16765
16760
16747
16767
16768
16769
10506
10525
10523
10528
10526
10529
10527
10524
10503
10531
10532
10537
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
5 - 6 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
6 - 7 tun
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
popelář
Přehled veškerých vozů Škoda-Sentinel vyrobených závodem v Plzni, který je zde k dispozici,
byl zpracován dne 19. dubna 1935, signován šifrou -Sk.- a opatřen razítkem:
Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni, Továrna na Smíchově
C 18, Praha
82-vozidla, Plzeň
Zajímavé výpisy z expediční knihy závodu z let 1925-1935
83-20-1009
Gummiwerke Fulda, A.G.,
Moravská Ostrava
Vůz 4-5 tun zakoupený v roce 1925
za 130.000,- Kč
83-20-1238
Agrosol, sklad Praha-Libuš
zemědělská tržební a průmyslová spol.
Vůz 4-5 tun zakoupený 19.2.1927
č.vozu: 486, č.kotle. 10475, č.stroje: 863
s 500 mm vysokými boky nástavby
83-20-7532
Baťa, Zlín
Vůz 5-6 tun zakoupený 14.6.1927
č.vozu: 365, č.kotle. 16765, č.stroje: 667
s 1000 mm vysokými boky, sklápěcí
82-20-1100
82-20-1101
82-20-1102
82-20-1099
82-20-1111
82-20-1112
82-20-1125
82-20-1110
82-20-1113
82-20-1114
82-20-1126
82-20-1127
82-20-1121
82-20-1124
Konstruktiva, a.s., Praha
akciová společnost pro stavbu silnic
5-6 tun, zakoupený 7/1929
5-6 tun, zakoupený 7/1929
5-6 tun, zakoupený 7/1929
5-6 tun, zakoupený 7/1929
4-5 tun, zakoupený 9/1929, autovoznice
4-5 tun, zakoupený 9/1929, autovoznice
6 tun, zakoupený z výstavy v Praze 1929
4-5 tun, zakoupený 10/1929, autovoznice
4-5 tun, zakoupený 10/1929, autovoznice
4-5 tun, zakoupený 11/1929, autovoznice
6 tun, zakoupený 11/1929
6 tun, zakoupený 11/1929
5-6 tun, zakoupený 11/1929
5-6 tun, zakoupený 12/1929 ... atd.
Akciová společnost Konstruktiva
zakoupila celkem 28 vozů Sentinel
Škoda Sentinel 4-5 tun autovoznice
pro nástřik povrchu silnice thérem.
Takhle by se dala vypsat celá zakázková kniha, kde je mnoho různých zajímavostí. Mezi zákazníky patřily také pivovary, které používaly vozy pro rozvoz zlatavého moku. K nim například patřil pivovar Klášterec nad Jizerou (1927), Pragovar, a.s., Praha (1928), pivovar Benešov u Prahy (1928) nebo Akciový pivovar a sladovna Rakovník (1929).
Kropící vozy hojně používala města Praha nebo Hradec Králové. Hlubodůl "Svoboda", ten zase používal sklápěcí a oplenové parní automobily Sentinel ... ale to by asi bylo na samostatnou knihu.